İade, Değişim ve İptal Şartları
Cayma Hakkı Kullanımı ve İade Şartları, 6502 Sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
hükümlerine tabidir.
Siparişinizle ilgili iade & değişim
talebinizi info@icelya.com.tr adresine mail ile veya 0506 950 40 08
telefon numaramızı arayarak siparişinizi iade/iptal nedeniniz ile
bildirmelisiniz.
Siparişim onaylanmış yine de iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
·
Eğer siparişiniz onaylanmış ancak henüz kargoya verilmemiş ise 0506 950 40 08 telefon numaramızı arayarak bize hemen iletmeniz
gerekmektedir.
·
Siparişiniz kargoya verilmiş ancak siz siparişinizi henüz teslim almadan
önce iade etmeye karar verdiyseniz, ürünün size ulaşmasını bekleyip, ürün
geldiğinde paketi teslim almadan ve paketi açmadan aynı kargo ile geri
göndermeniz gerekmektedir. Sonrasında ise
info@icelya.com.tr
adresine
mail ile veya 0506 950 40 08 telefon numaramızı arayarak bize durumu bildirmeniz
gerekmektedir.
·
Siparişinizi teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra, iade etmeye karar
verirseniz, bu durumda "Ürün İade Etme Prosedürünü" takip etmeniz
gerekir. Tüketici Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata göre, "Cayma
Hakkı" ürünü teslim aldığınız günden başlayarak 14 (on dört) gün
içerisinde kullanılmalıdır. Bu süre içinde, www.icelya.com.tr sitesinden almış
olduğunuz ürünü kargo teslim tutanağı örneği ve fatura aslı ile birlikte iade
edebilirsiniz. Ürünün iade edilebilmesi için tahrip edilmemiş, paketi hasar
görmemiş, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması
gerekmektedir. Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını, Cayma Formu
(faturanın en altında bulunmaktadır) ile siparişinizi size getiren anlaşmalı olduğumuz
aynı kargo ile adresimize göndermeniz gerekmektedir. Anlaşmalı kargomuzdan
farklı bir kargo ile gönderimlerin ücretleri müşteriye ait olacaktır. Cayma
Hakkı’nızı Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde gösterildiği şekilde
kullanabilirsiniz.
İade Sırasında Tüketicinin Dikkat Etmesi Gereken Konular
·
İade edilecek ürün(lerin) orijinal ambalajında, eksiksiz olarak, fiziksel
açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve
mutlaka ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
·
Faturasız iadeler kesinlikle kabul edilmemektedir.
·
İadeniz, "Mesafeli Satış Sözleşmesi"nde yer alan "Cayma
Hakkı" ve "Cayma Hakkı’nın İstisnaları" maddelerine uygun
olmalıdır.
·
Kurumlara kesilen faturalı ürünlerin iadesinde, kurumun düzenlemiş olduğu,
kargo ücreti belirtmeden "ürün birim fiyat + kdv" şeklinde kesilmiş
fatura ile iade edilmelidir, aksi takdirde iade işleminiz gerçekleşmeyecektir.
Ayıplı Ürün İadesi
Standart olarak, siparişiniz paketlenmeden ve kargoya teslim edilmeden önce
kalite kontrolü yapılmaktadır. Ancak yine de üründen kaynaklanan herhangi bir
ayıp olması durumunda, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 6 (altı) ay
içinde iade edebilirsiniz.
Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer
kargonuz da bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo
görevlisine tutanak tutturarak kargoyu iade etmelisiniz.
Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?
www.icelya.com.tr’den yapmış olduğunuz alışverişiniz ilgili kargo şirketi
tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo
firması güvencesi altında olup, taşınma ambalajı ve kutusu zarar görmüş olan
kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız
gerekmektedir.
Tüm sorularınız ve şikayetleriniz için info@icelya.com.tr adresine mail
atabilir veya 0506 950 40 08 numarasını arayarak mesai saatlerimizde 09-18:00
(Cumartesi-Pazar hariç) iletişime geçebilirsiniz.
Unvanı: İÇELYA ZEYTİNCİLİK
KEP (Kayitli E-posta Adresi):
Mail: info@icelya.com.tr
Ticaret Sicil No:
Mersis No:
Vergi Dairesi:
Vergi Numarası:
Müşteri Hizmetleri: 0506 950 40 08
Telefon:
Adres: Mut/Mersin