Teslimat Koşulları
TESLİMAT VE İADE BİLGİLERİ
Cayma Hakkı Kullanımı ve İade Şartları, 6502 Sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
hükümlerine tabidir.
Siparişinizle ilgili iade & değişim talebinizi
info@icelya.com.tr adresine mail ile veya 0506 950 40 08 telefon
numaramızı arayarak siparişinizi iade/iptal nedeniniz ile bildirmelisiniz.
Siparişim onaylanmış yine de iptal etmek istiyorum, ne
yapmalıyım?
· Eğer
siparişiniz onaylanmış ancak henüz kargoya verilmemiş ise 0506 950 40 08
telefon numaramızı arayarak bize hemen iletmeniz gerekmektedir.
· Siparişiniz
kargoya verilmiş ancak siz siparişinizi henüz teslim almadan önce iade etmeye
karar verdiyseniz, ürünün size ulaşmasını bekleyip, ürün geldiğinde paketi
teslim almadan ve paketi açmadan aynı kargo ile geri göndermeniz gerekmektedir.
Sonrasında ise info@icelya.com.tr
adresine
mail ile veya 0506 950 40 08 telefon numaramızı arayarak bize
durumu bildirmeniz gerekmektedir.
· Siparişinizi
teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra, iade etmeye karar verirseniz, bu
durumda "Ürün İade Etme Prosedürünü" takip etmeniz gerekir. Tüketici
Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata göre, "Cayma Hakkı" ürünü
teslim aldığınız günden başlayarak 14 (on dört) gün içerisinde kullanılmalıdır.
Bu süre içinde, www.icelya.com.tr sitesinden almış olduğunuz ürünü kargo teslim
tutanağı örneği ve fatura aslı ile birlikte iade edebilirsiniz. Ürünün iade
edilebilmesi için tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış veya
tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Orijinal kutusu ile
ürünü, ürün faturasını, Cayma Formu (faturanın en altında bulunmaktadır) ile
siparişinizi size getiren anlaşmalı olduğumuz aynı kargo ile adresimize göndermeniz
gerekmektedir. Anlaşmalı kargomuzdan farklı bir kargo ile gönderimlerin
ücretleri müşteriye ait olacaktır. Cayma Hakkı’nızı Mesafeli Satış
Sözleşmesi’nde gösterildiği şekilde kullanabilirsiniz.
İade Sırasında Tüketicinin Dikkat Etmesi Gereken Konular
· İade
edilecek ürün(lerin) orijinal ambalajında, eksiksiz olarak, fiziksel açıdan
hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve mutlaka
ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
· Faturasız
iadeler kesinlikle kabul edilmemektedir.
· İadeniz,
"Mesafeli Satış Sözleşmesi"nde yer alan "Cayma Hakkı" ve
"Cayma Hakkı’nın İstisnaları" maddelerine uygun olmalıdır.
· Kurumlara
kesilen faturalı ürünlerin iadesinde, kurumun düzenlemiş olduğu, kargo ücreti
belirtmeden "ürün birim fiyat + kdv" şeklinde kesilmiş fatura ile
iade edilmelidir, aksi takdirde iade işleminiz gerçekleşmeyecektir.
Ayıplı Ürün İadesi
Standart olarak, siparişiniz paketlenmeden ve kargoya
teslim edilmeden önce kalite kontrolü yapılmaktadır. Ancak yine de üründen
kaynaklanan herhangi bir ayıp olması durumunda, ürünü teslim aldığınız tarihten
itibaren 6 (altı) ay içinde iade edebilirsiniz.
Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim
alınız. Eğer kargonuz da bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan
kargo görevlisine tutanak tutturarak kargoyu iade etmelisiniz.
Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne
yapmalıyım?
www.icelya.com.tr’den yapmış olduğunuz alışverişiniz
ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim
edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, taşınma ambalajı ve
kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit
tutanağı tutturmanız gerekmektedir.
Tüm sorularınız ve şikayetleriniz için
info@icelya.com.tr adresine mail atabilir veya 0506 950 40 08 numarasını
arayarak mesai saatlerimizde 09-18:00 (Cumartesi-Pazar hariç) iletişime
geçebilirsiniz.
Unvanı: İÇELYA ZEYTİNCİLİK
KEP (Kayitli E-posta Adresi):
Mail: info@icelya.com.tr
Ticaret Sicil No:
Mersis No:
Vergi Dairesi:
Vergi Numarası:
Müşteri Hizmetleri: 0506 950 40 08
Telefon:
Adres: Mut/Mersin